Till Dig som vill bli medlem i Chinese Crested Club

• Fullbetalande: 300:-
  • Fullbetalande, boende i utlandet: 400:-
  • Familjemedlem: 75:-
  • Gåvomedlemskap: 150:- (Kan endast lösas av uppfödare i samband med valpkull till valpköpare som inte är medlem sedan tidigare).
    Gåvomedlemskap löses genom att maila medlem@ccclub.se
    namn, adress, telefon, e-post samt personnummer för varje medlem. Bifoga gärna skärmdump av betalningen.
    Betalningen sätts in på klubbens bankgironummer 5569-2271 eller swishnummer 123 312 4922.
    OBS uppfödare: om du önskar kvitto, ta kontakt med kassor@ccclub.se och be om faktura istället för att betala direkt in till kontot.
    Gåvobevis skickas ut tillsammans med ett välkomstbrev på mail där det framgår att du som uppfödare har betalt gåvomedlemskapet.

Bakgrund
Chinese Crested Club bildades 1991 som ett organ för ägare, uppfödare och övriga intresserade av rasen.

Ändamål
Klubben har till uppgift att tillvara ta rasens intressen, mentalt och exteriört, samt verka för god sammanhållning mellan kinesägare.

Medlemsförmåner
Kinesposten – Som medlem får du klubbtidningen 4 gånger/år där du kan ta del av information om rasen, artiklar och reportage, insändare, tävlingsresultat och annonser.
Årsboken – En sammanställning av årets resultat, utkommer under våren.
Du får som medlem rätt att delta på CCC:s och SDHK:s utställningar.
Du får också rätt att delta i olika aktiviteter såsom föreläsningar, medlemskonferenser m.m. som arrangeras antingen av regionombuden i den region som du tillhör eller av styrelsen centralt. Om regionombuden och dess verksamhet kan du läsa mer om i Kinesposten och i de olika regionernas facebook-grupper.
Fler medlemsförmåner hittar du HÄR

Alla medlemskap är löpande och gäller i 12 månader och är gemensamma för rasklubben Chinese Crested Club (CCC) samt specialklubben Svenska Dvärghundklubben (SDHK).
Mer information om SDHK hittar du på deras hemsida http://www.sdhk.net

SKK administrerar våra medlemskap och skickar ut såväl faktura som medlemskort.

BLI MEDLEM

Klicka på texten ovan, välj Chinese Crested Dog i listan där det står “välj hundras”, och följ instruktionerna. Anmälan och betalning sker direkt och ditt medlemskap är aktiverat! Enkelt och smidigt.

Har du frågor rörande ditt medlemskap, betalning eller övriga frågor, kontakta SKK:
medlem@skk.se eller ring 08-795 33 44 (må-fre 10-12 & 13-15).

När man väl är medlem kommer framtida medlemskort och faktura att skickas ut en gång om året via post eller digital brevlåda (ex Kivra).

Utlandsmedlemmar
MEMBERSHIP APPLICATION
FOREIGN MEMBER/CHANGE ADRESS/TERMINATION

OBS
För utlandsmedlemskap gäller betalning direkt till klubbens konto genom banköverföring (IBAN och BIC/Swift se nedan). Kostnad: fullbetalande 400SEK och familjemedlem 75SEK (boende på samma adress). Överföringen ska vara gjord i svenska kronor och ni betalar bankens avgifter. Maila ert namn, adress, postadress, land samt e-postadress till medlem@ccclub.se.

NB
Foreign membership: payment should be made via money transfer in SEK. Please make sure that you cover all costs for the transaction. Fees: 400SEK for full membership and 75SEK for family members (living at the same address). Send an e-mail to medlem@ccclub.se with the following information: your name, address, postal address, country and e-mail address.

When paying from abroad:
IBAN SE10 8000 0802 1800 4004 9348